![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
när jag kör trainz på min laptop så går det att öppna, men inte att stänga dörrarna på
C20 V 09 vid stationerna på ett korrekt sätt, däremot på min vanliga dator går det alldeles utmärkt, kan det ha med att Trainzdiag testet inte var helt okej: CPU Speed : ~866 MHZ : Warning System Memory : 1014 MB : Passed Hard Drive Space: 11.60 GB Free : Passed OpenGL : Version 1.4 : Passed DirectX : Version 9.0c or later : Passed Desktop Mode : 32 bit colors : Passed Card Type : Intel 945GM : Passed Video Driver's Age : 14 months old -Update : Warning AGP Memory : 0MB Free : Warning Video Memory : 224MB : Passed Stencil Buffer : 8 Bits : Passed Multi-Texturing : 8 Textures : Passed Texture Compression DXT : Passed Texture Combiners : Passed Vertex Shaders : Version 1.1 (DirectX failure) : Warning Pixel Shaders : Version 2.0 : Passed Bump Mapping : Passed Spherical Environment Mapping (DirectX failure) : Warning Cubic Environment Mapping : Passed Vertex Buffers (DirectX failure) : Warning Mvh Johnny Nilsson Senast redigerad av Jonmpa den 2007-05-08 klockan 03:05. |
![]() |
![]() |