![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
var inte så negativa. jag har åkt stockholm-paris 3 gånger så jag har ju sett lite.. men det är väl klart att jag inte bygger en realistisk rutt hela vägen. stockholm - luleå har jag åkt sen 4 gr per år sen jag var 2 månader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag vill uppmuntra till ditt ruttbygge...men dela upp byggandet av rutten i mindre portioner, annars kommer du lessna i Södertälje!
Hur realistisk man ska/bör vara är upp till var och en, men man vill ju känna igen sig. Det som är närmast spåren (stationer) och "utstickande" objekt som syns bör helst vara med! Bästa vore att slå sig ihop med en 3d-byggare (om man inte kan själv!?), som bygger dom objekten... Lycka till!
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Om du är bra på att bygga så kan vi ju slå ihop oss?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
har du filmen på datorn eller på video.. tänkte att jag kanske kunde få ta del av den om??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
På VHS-kasett ligger det på. M.a.o på ett videoband.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
okej, jag har filmat lite från bryssels centralstation om du vill ha den så kan du logga in på msn för jag la till dig, och så har jag massa bilder på franska och tyska tåg
|
![]() |
![]() |