![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Damp också ner i min brevlåda idag, har installerat och testat men det vara ngt strul med grafiken - skärmen blir svart emellanåt.
Samma sak hände med Trainz när jag kör DirectX men där kunde man byta till OpenGL - har ett Radeon 9800 Pro (min krav 9500 Pro står det på boxen) Hursomhelst - tack Fredrik för ett bra jobb /Mats |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag fått mitt exemplar av spelet,
Mycket bra service Fredrik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ja nå kom spillet til meg også. Tusen takk Fredrik. Du verden du verden det er til og med en Svensk manual så nå det er første gangen jeg har fått en simulator på et annet språk en Engelsk(som ikke er min sterke side). Dere svenker er helt fantastiske. Dette skal bli morro og kunne lese hele manualen og forstå den.
Tusen Takk Odd |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ha med en penna när du läser manualen
http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=17341 http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=17337
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Sisådärja, nu har spelet kommit till mig också!
![]() Spelet installerat, men nu ska jag bara försöka lösa problemet med inställningarna... I Options blir knappen OK aldrig klickbar, oavsett vilken upplösning jag väljer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
STW-member
|
![]()
i Options panelen måste du först trycka "Test" knappen, sen kan du trycka på Ok
/Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
Konstigt, när jag svarade fanns inte Tomas inlägg med trots att jag svarade över en timme efteråt.
![]() M.v.h Rojje Senast redigerad av Rojje den 2007-10-11 klockan 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
|
|