![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
STW-member
|
![]()
jag köpte alldeles nyligen ny dator med Vista och det är inga problem med det.
Det är bara att kopiera över mappen Dispatcher (TRS2004->World->Dispatcher) till samma plats i nya installationen så får du över allt material. Tänk på att ta bort world_cache_Dispatcher.chump i mappen TRS2004->Cache så den cachar om allt content, eller för den delen kopiera med den filen också och skriv över den som finns i din nya installation. /Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Ny fråga: Ska jag döpa om namnet på huvudmappen som i nuläget heter Trs2004? Dvs du går in på program>Auran>Trs2004. Och behöver man installera något service pack igen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag har Nvidia Geforce 8500GT grafikkort och senaste DirectX... Fungerar varken på OpenGL eller Dx....? Och tråden som Rojje länkade till gjorde mig inte särskilt klokare... ![]() ![]() ![]() Edit: Efter att ha tagit bort introfilmen så fungerar TRS....
Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 Senast redigerad av Kvarne den 2007-10-12 klockan 14:24. |
|
![]() |
![]() |