![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bra att du fick ordning på det! Ser fram emot att etapp 1 blir klar och hoppas det går bra med etapp 2...
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tack för detta...Ja jag hade hoppats på att Etapp 1 hade kunnat bli klar nu till denna helgen men det kom annat emellan, tex då "surtilesen" men även annat "in the real life" så jag hoppas att jag kan göra det klart nu ubder denna veckan. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej
En liten statusrapport: Har nu endast ett fåtal signaler att få på plats, men det tar tid eftersom det finns ett antal "surtiles" i just denna del av rutten. Så snart kan det bli ett ex för mina testförare att sätta tänderna i. ![]() Sen hoppas jag att dessa testkörningar går bra, desto snabbare kan vi få ut rutten, i varje fall med Mazz signaler... MVH Kenneth
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2006
|
![]()
Jag kan vara testförare + följer det med lock då
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nja, det skall helst vara erfarna MSTS:are som har hängt med en del. Sen skall det helst vara någon som begriper sej på signalerna ochså eftersom det är dom som är det väsentligaste..... Men det dröjer nog minst en vecka till skulle jag tro, har fått lite annat på halsen som jag måste ta itu med..Tyvärr... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej
Nu har rutten skickats iväg för att testas, det är första versionen som är ute just nu... MVH Kenneth
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Knebert
![]() Det var ju roligt att läsa ![]() ![]() Lycka till med uppdateringen ![]() Har haft HD-Krasch på min Dator ![]() men nu är det bra igen,eh,viktiga filer säkkopierade långt innan dess. ![]() Ursäkta det blev lite OT. ![]() Önskar er samtliga forumister både inom och utomlands En Riktig GOD JUL och GOTT NYTT ÅR Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |