![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hej, igår laddade jag hem dk 2000 och när jag kommer över öresundsbron finns det inget vatten.. Bara gräs. Jag vet att det blir samma sak för rapid94.
Nån som vet vrf? Har avinstallerat Berlin subway, men det funkar ej ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Som sagt likadant för mig. Kan visa ett par bild som det ser ut
det är likadant på KMJ ![]() Bild 1: på dk2000 Bild 2: på KMJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Troligen saknar Envfiles filerna. Får du felmeddelande? Isåfall vad står det?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2008-03-10 klockan 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Kolla PM av mig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
får inte heller felmed.. jag fick det förut, men så fick jag filerna som saknades av rapid!
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Här kommer ett par bilder som ni kan lista ut vad som saknas. Första bilden är shapes-filer och andra bilden är ace-filer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citat:
Då brukar det se ut sådär... Tror inte att det är några env-filer som fattas, utan kolla inställningarna i MSTS |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack, ska se efter båda
![]()
![]() |
#10 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Japp, det var "water" som var urkryssat, men nu funkar det
![]() ![]()
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
tack för hjälpen alla
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
...att msts för bara nån gångs skull skulle fungera felfritt... Nu har jag problem igen!
Jag har tagit bort och laddat in dk 2000, men nu funkar det inte... när jag öppnar ae, och på dk2000 så kommer det upp "programmet har stött på ett fel och måste avslutas ![]() Tacksam för all hjälp jag får/fått här ![]()
![]() |
#13 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ingen som vet?
![]() ![]()
![]() |
#14 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Får ni problem med rutten;
Ni måste ha alla 6 originalrutter installerade på datorn, för DK2000 kopierar olika filer därifrån! Kom ihåg att ni måste installera "newroads" och "X-tracks" och att ni börjar med newroads och sedan tar ni x-tracks! Lycka till!
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Kan någon hjälpa mig att hitta DK2000?
Vart finns det?