Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-11-06, 20:18   #12
Slash2
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 796
Standard

Nu har jag råkat ut för ungefär samma problem, men med några små skillnader.
Jag nyinstallerade TRS2006 eftersom jag tidigare körde från en kopierad mapp från min gamla dator, vilket fungerade fint. Jag kopierade över mappar och filer enligt anvisningarna i denna tråd och även därefter fungerade det fint. Jag upptäckte dock efter ett tag att när jag skulle starta CMP från Launcher-rutan (ja, den till nyinstallationen) så öppnades CMP för den kopierade mappen från gamla datorn. Testade därför att gå in och starta CMP "manuellt" via Bin-mappen och då fick jag detta felmeddelande (se bifogad bild).
Testade därefter att göra samma sak från den kopierade mappen med samma resultat. Nu kan jag inte öppna CMP från någon Launcher eller på något annat sätt för den delen. Vad kan jag göra? Kopiera enligt länken ovan, avinstallera från båda mapparna och sedan installera på nytt, eller finns det ett annat smidigare sätt?
Bifogade bilder
Filtyp: jpg fail.jpg (39.0 KB, 86 visningar)
Slash2 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:44.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009