![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() Citat:
![]() jag menade på mitt 737 plan, jag är lite fjantig när det är flyg, vill ha de realistiskt, så det blir inga snabb flyg med en 737, annars hoppar jag gärna in i en cessna och flyger, flög till gotland bland annat ![]() en joystick måste du ha, tycker jag i all fall, flygkänslan blir noll annars, jag har inga pedaler, jag har en joystick som går vrida på, så jag har pedalerna i joysticken. jag använder en som heter cyborg EVE. jag är nämligen vänsterhänt och den går att ändra så den passar vänsterhänta. Den finns tonvis med plan till fs även millitärplan. nej combat flight simulator är en stridsflygs simulator under andra världskriget. jag har spelet och det är väldigt roligt spel. men rätt gammalt. gillar du stridsflyg och sånt rekomenderar jag IL2 sturmovik 1946. i den har du de flesta slagfält. man kan köra även campainger som pilot i olika länder, till och med finnarna under vinterkriget ![]()
![]() |