![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-03-16 klockan 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hej, jag är ledsen men rapid94 var tyvärr före (han skickade ett PM).
Du skulle kunna vara ansvarig för U8 så kan Bombardier ta U7 istället för mig. Då är jag VD för företaget, så jag gör lite allt möjligt (gör hemsida, redigerar ev. fel som ni andra skrivit på hemsidan, skriver till osv osv). Så.... Antepante - Trafikansvarig WTC-HOB samt 33st-HOB Bombardier - Trafikansvarig Berlin linje U7 rapid94 - Trafikansvarig Berlin linje U2 Micke.L - VD för Underground Travel jonte34 - Trafikansvarig U2 Jag kommer på hemsidan göra sidor där alla linjer kommer ha en "ruta" där trafikansvarige kan skriva vad den vill på (om sin linje, t.ex störningar, m.m) När er sida är klar så kommer jag att gå in och redigera (om det behövs) stavfel, osv. EDIT: Hemsidan görs i freewebs, ni kommer få lösen när det är klart!
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2009-03-16 klockan 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
När är det "Premiär" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Antepante: Inte klart än. Blir lite av en överraskning ^^
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
![]()
Men då får jag U8 på BS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Vilken adress? Använder du freewebs eller gör du en riktig?
![]() |
#24 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Som sagt; Freewebs. Ni kommer få reda på adress samt lösen när hemsidan börjar bli lite mer färdig. Ha tålamod
![]() jonte får U8!
![]() |
#25 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Är med också då.. Kör gärna på WoS 2 på den där Shuttle uppdraget, om du vet vilket jag menar. Den kör jag gärna och gör min egna tidtabell då också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Kan jag få bli pressansvarig?
![]() |
#28 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Alla är pressansvariga för sin egen linje. Jag är pressansvarig för företaget (dvs allmän information, priser m.m). Så om du väljer en linje är du ansvarig för den
![]() Dennis: Snacka med Bombardier om U7 så kan ni bestämma vem som gör vad ![]()
![]() |
#29 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
Om det inte är okej kan vi väl dela på nåt sätt, jag kan ta en bit av den iaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
![]()
Hur går det med sidan?
|
![]() |