![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Skatten...hmm...
Får betala tillbaka 2700:- fy fan... Vet att "jag" betala för lite förra året och sa till på lönekontoret 2 gånger att dom skulle ändra, men det gjorde dom aldrig...
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Skulle ringvälta en sådd åker, men grenröret på den gamla BM Volvo 400'n läckte så det kom in dieselavgaser i hytten. Gick inte att köra med skiten, så det blev ovältat tills vidare...
![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2009-04-03 klockan 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Skulle tvätta idag kl 13! Så gjorde jag också men det vore ju mycket bättre att inte glömma bort det direkt efteråt och komma på sin tabbe först 4h senare!
![]() Grannen(som hade tid efter) var dock hygglo och la in tvätten på tork, grymt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare ssg
|
![]()
Halsfluss och 39 graders feber är inte kul...
![]() |
#6 |
Admin & STW-member
|
![]()
Ni som är ombordare och handskas mycket med biljetter som andra haft siuna händer på, spritar ni era händer efter en runda i tåget?
Helt seriöst så kanske det vore något. Jag funderar själv att köra med handsprit då man är och kladdar på 10-20 personers olika tangentbord varje vecka... inte så konstigt att man drar på sig skit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
Gasmask, ABC skyddsdräkt vore ju något det med men det skulle kanske väcka oro ombord ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Niträknare & STW-member
|
![]() Citat:
![]() Istället kommer ditt immunförsvar att bli sämre vilket kan resultera i att en enkel förkylning kan bli en allvarlig sjukdom. Det är ju så att vi i detta land har den minsta resistensen mot allergier just p g a vi vi första symptom börjar behandla. Jag tror inte att björkpollen är farligare här än i andra länder men vi förbrukar mer antihistaminer per capita än de flesta andra länder ![]()
![]() |