![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Det här stolpskottet hindrade oss från att köra förbi på E22 i höjd med Lund idag. Hon låg precis bakom sista bilen i högerfilen samtidigt som hon effektivt spärrade av vänsterfilen i vilken det fanns gott om plats längre fram. Resultatet blev att jag fick ligga en god stund i kö, eftersom kön blev ungefär så mycket längre som jag hade till avfarten jag skulle av på (Gastelyckan)...
Fullkomligt idiotiskt. Varför ska vissa leka polis när de inte har en aning om hur det fungerar? ??? Notera förresten den hånfulla reg-plåten..... ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag åkte nattbuss imorse... Usch! Chaffisen hade två lägen på pedalerna, "inget" eller "fullt", körde för fort över ojämnheter så att man fick rygg- och nackont (stoppningslösa säten med korta ryggstöd), öppnade dörrarna innan han stod still så att hållbromsen slog till med en snygg tvärnit som resultat samt sket totalt i att folk bad honom ta det lugnt.
Bussen kändes dessutom rätt risig och inte direkt lämplig för att gå ända från Södertälje till Sergels torg, det var en likadan stadsbuss som på bilden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Det där är fruktansvärt irriterande. Ibland undrar man om de hittade sina körkort i en cornflakespaket...
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ja du. Om någonting är piss, så är detta just det för tillfället.
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jupp. Blev lite fel, eller hur?
![]() Jag hade vänt och fick lite övertyr på den servofria traktorn och hjulen gled på gräset. Blev bara att kasta sig ut, men konstaterade att inget hade hänt mig om jag fortfarande satt i traktorn vid olyckshändelsen.
Senast redigerad av Schulz den 2009-05-31 klockan 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Aldrig kul att braka in i saker. Eller köra ner i hål för den delen. Jag känner han som brakade ner med åkgräsklipparen i vändskivegropen i Klippan. Både han och klipparen klarade sig lyckligtvis oskadda. Gräsklipparen kör som aldrig förr på sommaren!
Senast redigerad av Victor S den 2009-05-31 klockan 01:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Trs 2009 är om man jämnför med Trs 2004 piss, 2004 var så mycket simplare uppbyggt, man hittade saker å ting och allt funkade som det ska..
Känns som 200 spänn i sjön.. |
![]() |
![]() |