![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Varför jag frågade är att det finns ett script som jag gjorde för länge sedan, som David använder för C20. Jag har haft liknande problem med samma script i TS2009, i ett helt annat sammanhang. Men om problemet inte är konsekvent så är det nog inte mitt script som spökar. Men det känns ändå som om vi ska avvakta tills SP2 för TS2009 släpps, för det finns några saker där som fortfarande hänger i luften.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-06-06 klockan 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Och även en ny fråga: När jag kör i dagsljus så vill ej helljuset fungera, det kommer inget ljus.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |