![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hum, de sa mej inte mycke, de fanns ju inga svar på hans fråga...
![]() Är 2009 så krävande att man måste ha en "monsterdator av senaste modell? Om du ser vilken dator jag har nu, så kanske du kan seja om det är nån ide att ens försöka med 2009 ![]() Kan du förklara att det blir typ diavisning med 5000 meters synlighet..
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Din dator ser ut att kanske vara i nättaste laget. Har iofs ingen större koll på ATI-korten t.ex, men du kan ju gämföra med den datorn jag har http://www.e-buzz.se/forum/showpost....postcount=2394, på den flyter 2009 riktigt bra, kanske inte på 5000m inst (jag har min på 2.500), det beror ju mycket på hur pass detaljerad banorna är, och jag snålar inte direkt på objekt som träd, gräs, mm.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Riktigt härliga bilder!!!
![]() Fint med alla detaljer! Undrar bara var du fått all asfalt + alla olika vägar ifrån elr om det är något som finns med i 09?? ![]() |
![]() |
![]() |