![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Det kan jag ju se om jag kan göra sen. Te.x Helsingborg Åstorp typ. Men just nu har jag ett väldigt stort problem. På ungefär en halv kilometer på min rutt har allt försvunnit, spår,träd,hus et.c det är helt kalt men går endån att köra där sen kommer rälsen och allt det igen efter en kilometer typ
![]() Mvh:Trigger fyller 17år imorrn, 1år kvar till mitt körkort... |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsning av objekt i Route Editor? | Roger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2005-01-06 18:28 |
route geometry extractor! | Robban.y | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-07-28 21:04 |
Ny T-bane route. | Richard | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 61 | 2003-06-24 15:45 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 17:00 |
The Chinese real route CJ highspeed is finished. | Bluesky | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 27 | 2002-10-17 08:19 |