![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#19 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Då började en annan, på fel kärra då. Några frågor. Har du hittat något färgschema på nätet, över dom olika färgvarianterna som fanns utav Amazon och PV. Hur har du gjort med texturmallen. Själv har jag dragit upp texturen till 1024 vid mitt kladdande och har tänkt att krympa ner den sedan till 512 eller eventuellt 256. Är lite sugen på att behålla henne i 1024, men sitter och funderar. Om inte det är lite väl mycket i överkant, för bara en bil att sätta ut. Bear. En knäpp idé, som jag fick. Några extraljus som lösa objekt som inte behöver sitta direkt på själva bilen. Utan som man kan placera ut själv på själva bilen, på kofångare eller på taket. Kan ju då, även användas på andra gamla bilar som finns. Som t.ex. den gamla paddan. Då kan man ju kladda till ett par rallyvarianter också och köra Svenska Rallyt på Ekans grusvägar.
![]() |