![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Det var trevligt, bockar o tackar för det! Man blir glad av samarbeten över simulator-gränserna...
![]() Själv är jag inte kunnig att konvertera till TRS, men "anlitar" känd källa för att göra konverteringar av mina grejjer, så dom blir tillgängliga i TRS oxå. Närmast på tur står Alvesta som ska konverteras. Väldigt fina grejjer du gör, följer med intresse och förtjusning dina arbeten! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag tackar för dessa lovord från två "giganter" i branchen. Denna branch är ju en hobby utan ekonomisk vinning som mål och jag är helt för stor öppenhet och beredvillighet att dela med sig av sitt matrial, även gmax-, max-, blender-filer, script och texturer. Utan detta utvecklas inte vår hobby!
Detta lät kanske "pompöst" men jag menar det verkligen.
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
This is a switch, not a bitch and if you touch her she turns away.
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Vi närmar oss slutet på detta bautaprojekt. svenolov skriptar så skjortan står rakt ut och jag sitter med näsan i småsaker som jag inte varit nöjd med. Båda vagnarna är i princip helt klara och senast försedda med automatiskt bakljus, innerbelysning, koppel och övergångsbryggor. "Svenskt 50-talsbaggage" som kommer att ges ut samtidigt med vagnarna (bara 5 resväskor än så länge men det skall bli fler saker). Hytten är snart klar, återstår en del skriptning men svenolov är en "fena" på skript så det går nog. Jag har äntligen fått tillstånd av en dansk kollega, Jytte, att använda en av hans kvinnor i hytten.
Visar en serie bilder från olika förarpositioner i hytten. Vi hörs snart:
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Här är en bild på det svenska 50-talsbaggaget som jag gör en sak till då och då: