![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Släpp en linje i taget är mitt förslag. mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag tycker du gott kan släppa den med en linje klar. Det vill säga om allt längs linje 1 är klart!?
![]() |
#3 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Sådär ja! Nu är linje 1, 100% klar! Alla signaler funkar som dom ska (nästan iaf
![]() Tar ca 25min att köra rutten, så det är ungefär som roslagsbanan Sthlm Ö-Näsbypark ![]() Nu ska jag fixa en readme (kommer inte vara nån historia i den..), sen kan rutten släppas. Dock är det inga vägskydd ute vid vägövergångarna nu eftersom det förstörde för resten av signalerna. Förhoppningsvis kommer detta vara åtgärdat när Version 2.0 kommer. Så jag kanske hinner lägga upp rutten ikväll, annars kommer den imorgon.
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
För er som missat detta så är rutten släppt.
Kan faktiskt berätta att jag håller på att fila på ett scenario nu med mötande tåg osv ![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Linje två under arbete!
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()