![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]() Citat:
Annars finns allt beskrivet här: http://www.auran.com/TRS2006/uploads...iles/CCGTC.pdf Det är alltså den officiella manualen för att skapa objekt till trainz. Observera att den dock är för 2006 versionen. Wikin på www.trainzdev.com är det närmaste man kommer dokumentation för senare versioner.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
ok, tack så mycket allihopa. Jag fick den att funka, fast har lite problem ändå. det är mes author namn. Jag kan inte see mitt namn i Content manager på filen. Och jag vill tacka jätte mycket sealpower som stödje mitt project med lite hjälp. Tack!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]()
Ok, jag har inte kunnat lösa ett problem. Det är att när jag ska installera objektet i content Manager. Allt ser bra ut, förutom att på AUTHOR står det fortfarande en annan namn "My30" och inte mitt namn "Romet". Varför? I Config där det stod Username, skrev jag "C20 Platform" och i flinken Author skrev jag mitt namn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
Är det ok om jag frågar några frågor och lägger in nån bild i tråden?
Här har jag byggt min första modell inte snyggast precis då! kan nån fixa så denna blir till trainz? och om nån målare kunde fixa upp den lite kanske? Bild nedan ![]()