![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Men jag undrar om det inte är annorlunda om man tar emot frivilliga donationer? Att ingen måste betala..
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Får väl strunta i att ta betalt på något sätt
![]() Om man inte tar betalt utan gör det på sin fritid är väl det minsta man kan begära lite feedback? Måste ju inte vara positivt utan en reflektion av vad spelaren tycker om rutten. Tänk på det alla ni som laddar ner min rutt senare ![]() Här är trailer 2: http://www.youtube.com/watch?v=WFgIbRsXbWU Kommentera gärna. Om ni inte har youtube-konto kan ni kommentera här ![]()