![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
Har jobbat i tre veckor med en LOD-variant av Bo6. Blev äntligen klar idag och till min stora besvikelse blev LOD-varianten tyngre för TS2010 att köra än orginalet (Utan LOD). Jag hade använt 4 nivåer LOD med ordentlig reducering av både mesher och texturer men när jag satte 15 st Bo6
![]() Nu lägger jag ned LODiseringssträvandena tills vidare!!!! Jag tror att de eviga växlingarna mellan olika mesher och texturer tar mer kraft ur datorn än ett relativt högt polygontal och stora texturer ?!!!!! Tillbaks till att BYGGA inte LODDA:
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |