![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 24
|
![]()
jag är intresirad
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
Ort: Helsingborg, Sweden
Inlägg: 864
|
![]()
Kan du script då? Det var lixom det han ville ha hjälp med.
__________________
|Henrik L |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 71
|
![]()
Den ser ut att vara gjord i SU (Sketch Up) och jag vet ej hur det betersig i TRZ.
Jag kan skripta men vet inte direkt hur du gör med den i TRZ. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 115
|
![]()
Har lyckats få in modellen i Gmax nu med texturer, men måste läsa vidare om hur jag skall fortsätta byggandet
Senast redigerad av Berke den 2010-06-20 klockan 23:52. Anledning: Fixat Gmax |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 115
|
![]()
Har nu lyckats få in modellen i Trainz.
Nu återstår hur man får in fungerande textrader och klocka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 71
|
![]()
Ser snyggt ut ska kolla lite på att skripta i TRZ vilket språk kör de?
Jag antar att de inte kör C++ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 115
|
![]()
Har laggt till tre olika attatchment points till modellen men alla dessa visar objektes namn. Det är nu jag antar att man behöver ett script för att kunna programera dessa rader individuellt. Rätta mig gärna om jag har fel
![]() |
![]() |
![]() |