![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag har provat allt. Till och med andra datorer och uppkopplingar. och det fungerar ganska lika bra eller dåligt. På train-sim .com måste man också logga in och det är inga problem. Ej heller någon annan trainsim sida jag har varut på.
Skulle vara kul om man kunde äterställa sida till den tillgönglighet som var tidigare. Jag uppskattar det arbete som ligger bakom alla lok, vagnar mm. Men det skulle vara ännu roligare om det fanns tillgängligt att ladda ner och köra och inte bara son ögongodis. MVH Janneå. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Har någon annan problem med nedladdning från DS. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-11-07 16:13 |
problem nedladdning | mr Rapid | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-12-28 00:40 |
Frågor om TSM, Animerade saker för nedladdning. | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:17 |
Nedladdning filer | janneå | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-03 15:45 |
Nya objekt från Tomas finns för nedladdning... | Janne | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-12-02 16:09 |