![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Var det inte brunt det mesta skulle vara ![]() ![]() Åsså ett grattis till Nisse, som fyllde "gammal tonåring" igår såg jag ![]() Lite OP (=onödig post) bara ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Svenolov har laddat upp de tre grundbultarna i STL-systemet idag. Dessa bör ni installera först för nu kommer det att "drälla" in vagnar för nedladdning!
Jag vill passa på att tacka Svenolov offentligt här, utan dig hade detta aldrig blivit verklighet utan bara en utopisk dröm. STORT TACK SVENOLOV!!!!!!!!
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Härligt! Har ni någon hemsida?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Kul med något nytt.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Japp, den heter e-buzz.se och du besöker den just nu!
![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Trodde ni ev. hade någon "egen" hemsida, typ som BB.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Vad är SoundLibrary för djur och hur och till vad använder man det?
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
SoundLibrary innehåller bara vissa standardljud som t.ex, beep, bell, warning etc. som många av mina komponenter använder. Det är alltså ett tillbehör (bibliotek).
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Försökte få igång STL kopplet. Lyckades......nästan.
Först så laddade jag ned de 6 filerna, se bild1. Därefter följde jag Korvtigers dokumentation. Lade in a_koppel, a_luft_0 och a_luft_1 i config filen. Körde "import Content" på TS2009. Sedan "Commit" på TS009. Resultat. Se bild2. Alltså 2 kuid:s saknades. Se sedan bild3 avseende kuid för STL Common Source 3.12.3.cdp Jag förstår ingenting. Har jag glömt ladda ned någonting om STL Common Source 3.12.3? Eller hur laddar jag ned STL Library??? Är förvirrad......som ni kan se av ovan. |
![]() |
![]() |