![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#17 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 079
|
![]()
Ett tips som jag brukar använda mej av, när något börjar krångla, oavsett om det är Trainz, eller något annat:
Prova att gör en systemåterställning, och välj återställningspunkt när senaste Windows update gjordes (helt riskfritt, återställningen går att ångra sen). Prova sen om felen/krånglet har försvunnit. Om felet är borta, så har det med någon aut. uppdat. att göra. Windows update. har en förmåga att kunna strula till det med drivrutinerna till speciellt lite mer avancerade grafikkort, dom bör man se till att hämta manuellt på tillverkarnas egna sidor, där oftast hjälp, och lotsning till rätt drivrutin kan fås.
__________________
Ekan |
![]() |
![]() |