Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-11-06, 12:45   #17
ekankal
Veteran
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 079
Standard

Ett tips som jag brukar använda mej av, när något börjar krångla, oavsett om det är Trainz, eller något annat:

Prova att gör en systemåterställning, och välj återställningspunkt när senaste Windows update gjordes (helt riskfritt, återställningen går att ångra sen).
Prova sen om felen/krånglet har försvunnit.
Om felet är borta, så har det med någon aut. uppdat. att göra.
Windows update. har en förmåga att kunna strula till det med drivrutinerna till speciellt lite mer avancerade grafikkort, dom bör man se till att hämta manuellt på tillverkarnas egna sidor, där oftast hjälp, och lotsning till rätt drivrutin kan fås.
__________________
Ekan
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:21.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009