![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Nu börjar man visa sitt rätta (ny) jag: PENGAR PENGAR, och SKIT i allt annat. TVINGA på folk First class ticket, eller att köpa nyare vers av spelet, fast ekonomin kanske inte tillåter för alla, FY FAAAN. Trodde att man kunnde få göra dom valen själv, utan tvång. "Trainz life cyckle policy", va är det för jävla skit, har aldrig hört talas om någon annan speltillverkare som har kommit med något så in i helvete korkat hjärndött. Jag "älskar" mitt Trainz, men börjar HATA Auran. Känns som det är jävligt nära att kliva av Trainztåget nu, och gynna en simmulator som inte SKITER i sina användare som hjälpt till att göra simmulatorn till vad den är idag (=alla köpare, och skapare av allt ursprungligt material och tidigare ver. av spelet)
![]() |