![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag tror inte att TuffTuff läser MSTS forum, men om han gör det eller någon kan "anropa" honom på Trainz forum, så kanske han kan låta någon konvertera hans modeller till MSTS. Basen är ju gmax, men texturerna är ju olika i "Trainz Asset Creation Studio" och "Trainsim Gmax". Jag tror inte TuffTuff är klar med sina modeller till Trainz ännu, för han verkar vara en noggrann och kvalitetsmedveten person som inte släpper en modell han inte är nöjd med.
LAn |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bra länkar till svenska sidor? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2005-01-25 21:45 |
Svenska Plattformar till UTC? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-01-24 21:42 |
Vilka Rc-loks ommålningar finns ej till msts ännu? | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-04-26 18:21 |
Var finns y2 till msts??? | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-01-23 17:45 |
jag söker nya tåg till msts Rc4 X2000 intercity | seahawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-01-15 15:31 |