![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Vem ska man lita på nu då, Connex som sa att det var ett sabotage eller lokföraren och det som de sa på stationen att en vexel hade fryst fast eller något?
Och vad gör tågia egenteligen? Idag när jag skulle åka med SB till skolan så sa en högtalar röst att tågen var 20 min sent. Jag satte mig för att vänta. Men då kom tåget direkt istället. Men en kompis som jag brukar åka med var ej med. Jag ringde till honom efter några minuter och då va han med att annat tåg i samma riktning bakom mig, trots att tågen gåt en gång i halvtimmen. Märkliga saker som händer nuförtiden. Kalle arg på alla som håller på med SB (utom en) ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
2 färska bilder på Connex 7074. | Dson | Off-topic | 2 | 2004-09-05 11:18 |
Tänk om Connex hade sån service... | Byggare Bob | Lokaltrafik | 0 | 2004-06-19 18:08 |
Connex Nattåg [Bild] | Pson | Off-topic | 3 | 2004-04-23 19:02 |
CONNEX | Avslutat konto | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-09-29 10:35 |
Är det nån som har en bild på en Connex vagn? | sjonas | Off-topic | 4 | 2003-06-23 16:32 |