Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > Landskapsdesign - MSTS / Open Rails

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2002-12-12, 17:37   #11
Mazz
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 502
Standard

Jodå.. LLJ:s ledning är oftast snabba... Med ett positivt företag som cementfabriken, så är det lätt att komma fram till en snabb lösning..

Nu har Kirviks-borna fått sin rälsbuss, och har fått det väsentligt lättare att ta sig till jobbet. På morgonen går den i princip hela tiden fram och tillbaka mella 6 och 8, och samma sak på eftermiddan.



Man kom överens om att bästa platsen att förlägga perrongen på var vid rundgångsspåret. Det är oftast ledigt vid den här tiden, lite justering i cementtågens tider gjordes dock för att undvika just dom tider då rälsbussen är som intensivast.




En enkel trätrall spikades ihop som gångbord till den nya perrongen. För med sig att det lämpligtvis inte ska stå några snälltåg ivägen just vid de intensiva tiderna.. Eller som här, koppla loss för att frigöra överfarten.

Som vanligt, det finns en hel del bilder i LLJ-forumet, om man har lust.
http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14


__________________________________________________ __
_____/Mats A


Edited by - Mazz on 12 December 2002 17:53:12
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:35.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009