![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Synpunkter på DLS är för min del tveeggat. Ur användarsynpunkt så är det utmärkt, när det gäller synen från Aurans sida. Dom sälger sitt program mycket på att det finns så mycket "gratis" att ladda hem. Det dom glömmer bort att tala om är att det vi själva som måste skapa dom förutsättningarna.
Så, om vi inte vill ha en massa missing dependecis så ska vi alla ladda upp sina skapelser till DLS. Och dela med sig till övriga världen utan restriktioner. Jag hatar också "missing dependencies", men det är upp till varje uppladdare att se till att deras skapelse blir komplett. För övrigt har jag ingen dragning åt DLS, jag trivs i vår lilla värd. Det räcker för mig.