![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jotack, briefing får det allt bli... Mycket knappar att trycka på här minsann! Ska nog ta och skriva ut manualen också...
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Kanske inte bästa tråden att fråga i, men detta är ett spel jag väldigt gärna vill ha. Tyvärr kan jag nästan inget om datorer, så är det någon datorkunnig som vet ifall min (4GB ram) dator skulle klara av detta spel över huvudtaget, eller nåt annat tågspel?
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Är lite osäkert på om det funkar med ditt grafikkort.. Det borde det göra. RAM-minnet är mer än tillräckligt stort iaf. Du kan ju chansa. Men OM det fungerar så får du räkna med att köra på lägsta grafikinställningarna. Men jag är som sagt osäker på om din processor pallar!
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Spelet är helt ljudlöst, några tipps?
![]()