![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Kul att du du kämpar med bygget trots förkylningen. Det blir säkert bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ser bra ut och krya på dig!
![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Tackar! Så farligt är det inte.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Är det någon som vill göra tvätthallen som ligger i anslutning till Brommadepån?
Ser ut såhär: http://goto.glocalnet.net/nalle/images/IMG_2291_1.JPG Annars får väl en ommålning av nå't räcka. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Visar två bilder över hur det ser ut nu. Men som ni ser är det inte klart ännu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Oj! Vad likt verkligheten det blir! Jag jobbar i det området och åker därför förbi där ofta. Bra jobbat!
![]()
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Har haft så mycket annat att göra den senaste tiden, så jag har helt enkelt inte hunnit bygga på rutten. Men har ett litet problem.
I Scalerail verkar det inte finnas några tunnelväxlar, dvs växlar med bergvägg runt om. Så hur sjutton ska jag kunna bygga växlarna inne i tunneln då? I Xtracks heter ju tunnelväxlarna A1tunpnt, eller liknande, men det finns inte i SR. Är det så att man kan ladda ner sådana växlar separat? Postar en bild på mitt problem: Behöver något att täppa hålen med, skulle haft tunnelbergvägg som ett objekt eller något annat. ![]() |
![]() |
![]() |