![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2007
|
![]()
Okej, jag ska prova att lägga till autocreate.
Här är config-filen innan jag hunnit lägga till autocreate: kuid <kuid:351625:100014> username "GCAstugaM" trainz-build 3.4 category-class "BH" kind "scenery" category-era "1800s" category-region "00" mesh-table { default { mesh "../../../../../../../../Users/Bergendahl/Desktop/GCAstugaM.IM" } } thumbnails { 0 { image "../../../../../../../../Users/Bergendahl/Desktop/stugaM.tga" width 1024 height 1024 } } |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Efter att jag lagt till autocreate så har varningen om att meshen inte är synlig försvunnit men kvar är error-meddelandet. Stugan är dock fortfarande markerad med röd textfärg i surveyor
och är även osynlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]() Citat:
Om du är osäker på hur det skall se ut, gör "open in Explorer" på ett annat objekt av liknande typ och gör lika.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Där hade vi felet. Jag har använt funktionen: New Asset i content manager
och då har den bara genererat fram en egen config.txt. Nu när jag flyttade texturen, .IM-filen samt .gmw-filen samt pekade om sökvägen enligt bears instruktion så försvan error-meddelandet. Tack för hjälpen bear och korvtiger. |
![]() |
![]() |