![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
"väder"-paketet
Vad är det för något? PS Jag brukar stänga av mitt antrivirusprogram när jag kör RW3, det gör gott för framesen, tror jag, sen om datorn blir mer oskyddad vet jag inte ![]()
![]() |
#2 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
http://armstrongpowerhouse.com/produ...products_id=81
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Hej
Jag köpte dom två add-onen för 86.50, men hur tusan får jag hem filerna ?
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Gå in på http://armstrongpowerhouse.com/.
Tryck på "my account" uppe i höger hörn. Logga in med din mail och ditt lösenord som du angav när du köpte grejerna. Högst upp står det "previous orders" där borde ditt namn stå samt ett datum, tryck på den länken. Där ser du "Download links" tryck på dessa så får du hem dina grejer!
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2011
|
![]()
tyckte mig läsa på deras facebook att allt ska uppdateras till 2012. känns rätt dumt då att köpa uppdateringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Mjo, dock är ljuseffektspaketet något som inte kommer att uppdateras så det är extra värt att köpa!
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]() ![]() Här är en bild kl 22.00 Är det inte skumt att himmelen är så ljusblå !! Är det detta som denna "fina" add-one åstadkommer ?