![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Har precis klonat och haft mig. Fixat till 6st olika polis varianter. 3st under utryckning med blinkers och en utan + 3st som inte är under utryckning. Fel av mig, 5 ska det vara, den sjätte är ju din original, samma sak med taxi och privat (3 olika versioner). Är det OK, om jag döper om dina original. Till Volvo PV56 Polis 2 left, taxi 2 left och vinroed 2 left och packar in dom i samma cdp-fil, som mina nya varianter och sedan lägga upp i downloadsdelen eller ska jag ge katten i dina original. För där har jag döpt den utan blinkers till 1. Den med vänsterblinkers fick 2 left och den med högerblinkers fick namnet 3 right. Sen 4, 5 & 6 för polisbilarna som inte är under utryckning. Tycker själv, att det blir smidigare att hitta dom efter varandra med likvärdigt namn.
![]() |