Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-01-10, 19:57   #28
korvtiger
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
Standard

Ja, då var C3d på spåret.
Nu skall texturer göras och lite smådetaljer fixas, taket bland annat och passagerarna kollas. Därefter blir det C3e, vilken lär gå väldigt fort, det enda som skiljer dem åt är nämligen att -e har två toaletter, en i varje ändå istället för en som i C3d. Därefter blir det C3g, går nog också rätt fort, korgen är identisk så när som på fönster placering, -d och -e har två små fönster på ena sidan och fyra på den andra (jämför denna bild med den tidigare rendern), medans C3g har två per sida. Sedan har C3g små vestibuler innanför gaveldörrarna då de användes i Norrland och dessa små utrymmen användes då för att inte dra in så mycket kalluft och snö in i vagnen. Lite som en luftsluss.

__________________
-k-
korvtiger besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:37.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009