![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
glömde skriva om lite på onsdagen igår: jag åkte till en APU plats (om ni vet vad det är som man har på gymnasiet) så kollade jag hur min kompis gjorde, och han tvättade en bil och sen gick vi ner till biblioteket och såg en annan kille ( det är också hans kompis och han går också i gymnasieskolan) och vi hjälpte till honom med böckerna i ordning på alfabetet och sen så testade jag att svetsa lite och idag så bakade jag minisemlor idag och testa med mjölk i talriken och det var gott! imorgon är det sista dagen för mig och ha praktik och sen nästa vecka är jag tillbaka i min vanliga skola och det är kul att träffa mina vanliga kompisar igen
![]()
Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan Senast redigerad av fargus den 2012-02-09 klockan 21:16. |
![]() |
![]() |