![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
Hi TSimmers!
Nu har jag jobbat på egen hand igen. Två skärmdumpar på Malmö Bangård, under ombyggnad. ------------------------------------------------------------------------ Får inte till det med RWDecal-markörerna. Inga markörer över huvud taget på mina egna rutter. På original-rutterna finns alla (många). Men nada på mina rutter. Tror jag skall inrikta mig på att skapa andra foldername i min ASSETS mapp. -------------------------------------------------------------------------------- Bild 1. Mina Rullor, Mitt tåginnehav vad gäller Scandinaviskt. Bild 2. Malmö Ban, fågelsperspektiv 2x5 Dekaler ca: 400x400m 150m höjd. Alla syns inte från denna höjden. Tunnelnerfarten och färjeläget här i förgrunden. Intressant? Har någon växlat vagnar på en tågfäjra förut? Föresten - Har någon, Svensk gatsten att pasta/klistra som objekt? Mvh // Gert, Malmö ------------------------ Ps. Min far var lokförare |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|