![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
om jag minns rätt tror jag någon nämnde för mig att i 2012 finns inte compatibility mode... inte än iaf men kommer nog efter nån update men är itne säker på att det går ännu men finns nog andra som har bättre koll på detta än jag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]() Citat:
Det stämmer att TS2012 är compatibelt med TS2010. Men den knappen( "Enable compatibility mode for older content") du letar efter finns inte längre. Men objekt som är gjorda för TS2010 och även TS2009 fungerar i 12:an. Ner till Version 2.7. Det finns även saker som fungerar även om version nummert är under 2.7. Men det är ett lotteri att ladda hem äldre saker. En del fungerar direkt, andra blir ren katastrof.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nä, näe det funkar fortfarande inte vad är det här för skit. Trainz måste vara det krångligaste spelet som finns.
![]() Varför tog man bort den där lilla rutan "Enable compatibility mode for older content" vad var det bra för? ![]() (Ingen ilska riktad mot er, så ni vet det) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Emmy, vad är det som du har problem med? Kan du visa det med några screenshots. Så blir det enklare att förstå.
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ska försöka fixa några screenshots. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
![]() Jag har själv haft dåliga erfarenheter av detta och gått tillbaka till 2010 igen. Väntar på nästa version av Trainz - 2013 eller vad det nu blir och hoppas på bättring. Men man vet aldrig...