![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Jag skulle tro att det inte finns så många bra rutter som är under 10 Mb. Mitt tips är att ominstallera Train Simulator, och bara ta med de rutter du verkligen vill ha. Det har jag gjort, och tillsammans med KMJ tar de inte upp mer än 1,12 Gb.
____________________ ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
vilka rutter använder ni? | Pursche | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 12 | 2003-11-24 22:21 |
Bra rutter ? | ConnyE | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-10-19 17:44 |
Orbiter fan´s rutter | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 6 | 2003-06-01 20:23 |
Installera alla rutter? | avgd | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-10-23 15:01 |
Till alla ruttbygare! (gör ni påhittade rutter?) | Dson | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-10-14 17:09 |