![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Anledningen till min låga aktivitet är pga att jag fortfarande studerar och har 2st jobb på det. Dessutom så behöver man ju sova lite då och då. Men jag gör mitt bästa med att vara så aktiv som bara möjligt!
Jag skriver och läser mycket med min mobiltelefon här på forumet just nu bara för att jag inte hinner med att sitta vid datorn när jag kommer hem.
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
DETTA ÄR EN HOBBY OCH SKALL SÅ FÖRBLI!!! Ingen skall ha dåligt samvete för att man inte är aktiv! Basta cos si!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Det är ju faktiskt en hobby.. och inte ett måste.. fast ibland fastnar man ju....
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Själv har jag kört ganska mycket tåg och testat signaler, klarerare och autopilot. Jag har varit ovanligt aktiv fast det inte syns så mycket här, och det jag gör intresserar kanske bara mig.
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Nisse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Själv har det blivit Farming simulator 2012, samt Battlefield 3 i ett halvår ca. Jag tror att det är viktigt att variera. Det vore synd att köra sig fördärvad på just trainz, så man aldrig mera vill se det för man är så trött på det.
Bättre då att ta timeout en stund och fortsätta med nya krafter senare. Personligen har jag lite problem med Trainz, att jag plötsligt tycker "jaha, vad skall jag nu göra med allt jag byggt?" Självklart skall man köra och njuta av allt det fina man gjort, men det blir lite "platt" efter en stund. Kanske göra tidtabeller och scheman? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Pröva med att lägga ut banan komplett. Då får du jobb.
Nisse |
![]() |
![]() |