![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag tog bort rutten och börja om igen och lyckades. Jag har inte lagt spåren än förrän jag vet platserna från Google Earth. Platserna har jag redan fixat och sparat som KML. Vet inte hur jag ska gå vidare till RW med KML-filen.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-03-31 klockan 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hur får jag bort svartgula vajande figurer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Dette er vel gress som ikke finner texturene sine, så du må nok gå inn i Object set filter, finne Kuju og krysse av på RailSimulator eller hvor du har fått RouteTemplate i fra
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag har redan Kuju och kryssad RS och de visar fortfarande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Bruker du noe fra SAD i RouteTemplate ? Hvis du har det, da må du krysse av på SAD sine GermanLocal, scenery ... har du laget egen RouteTemplate ? Hvis det må du finne ut hvem (utvikler) som har laget bakketexturene (marktexturer?)
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag skapade egen rutt som fick namn. (Hemligt) Jag har allt i filtret. Hur gör jag sen för de svartgula ska försvinna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kul att du börjat bygga en rutt i RW! När det saknas textur för ett objekt blir det sådär (gul-svart). Prova att kryssa i allt och se om det blir som det ska, annars ta bort dom objekten...
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|