![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
Just C4-C15 hade inga "väggar mellan dörrarna och säterna. Kanske inte C4 och C5, de jag inte har åkt med, men C6-C15 är jag säker på att de har inga "väggar som delar upp vagnen. Stångarna o liknande har silvrig färg (på C6), du kan mappa dem med texturen env_metal (?). Dörrarna på C6-C15 (kan även vara C4) ska vara bruna innuti, med orange "dörrkarm". Resten utav väggarna ska vara blekgult/vitt. Golvet är grått, även räfflat på C6 (kanske även några upp, ej C12-C15) Säterna bifogade jag en bild på hur tyget ser ut, likaval dörrarna och detaljer, se mitt bildinlägg (OCH BILDEN UNDER!) tidigare i tråden. Hoppas jag inte är för petig! ![]()
X2an! ![]() Senast redigerad av X2an den 2012-04-09 klockan 18:21. Anledning: Så jag bifogade filen trots allt... |
|
![]() |
![]() |