![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Finns intresse? | |||
Måste ha denna |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 42.86% |
Kan tänka mig ladda ner denna |
12 | 42.86% |
Intresse Finns |
5 | 17.86% |
Näe inget för mig |
1 | 3.57% |
Lägg ner |
0 | 0% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 28. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]() ![]() scriptet som används är ett något modifierat ajsjunction.gs och ligger i modellen, vilket det inte borde bli några problem med. ang texturerna, när det blir klart tänkte jag kolla med korvtiger om det är ok att låna och använda hans texturer i mitt material jag har valt att lägga ballasten lite lägre för att få lite 3d känsla på sliperna jag tänkte mig ett kort fixedtrack för övergången till hans spline räls. och naturligtvis skall de upp på DLS när de är betatestade. texturerna är väl definierade och kan efter behov ändras utan något större jobb. Senast redigerad av pussgurkan den 2012-04-11 klockan 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Angående växlar i backe.
Har testat litegran och det verkar som att jag kan fixa så att hela växeln "Lutar" Fråga läpligt gradtal på lutningen + = växeln lutar uppåt - = växeln lutar neråt tyvärr har jag ej kunnat göra script på detta utan varje lutning blir ett eget objekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() ![]() Växelväljaren anpassad, ballasten ändrad, rälstextur ändrad Test av växel i backe lutning 0,5% fungerar, Ballasten behöver förändras |
![]() |
![]() |