Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Landskapsdesign - Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-04-14, 16:11   #21
norrtåg
Medlem

Reg.datum: Jan 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svenolov Visa inlägg
Om du har en laglig version av Trainz, så förstår jag inte vad du menar med att betala mera? Om det är FCT du syftar på, så är det upp till dig om du vill ha en snabbare uppkoppling. Jag har inte haft någon FCT på flera år och har inga problem med att ladda hem det som fattas. Visst kan det ta tid, men det fungerar.

Det jag menade var att man ska inte distribuera objekt vidare till allmänheten eller erbjuda en service, som man normalt behöver betala för.
Det jag menar är att nu går det bara att ladda ner med just FCT, inte gratis längre.

--------------------

Jag lyckades hitta alla kuider utom:

kuid:56732:20077 (direction-marker, compudoc)
kuid2:62310:30041:1 (Clock Rule, AndreasM)
kuid:117608:60135 (Corona_white_01, Kenichiro)
kuid:135112:8000 (Virtualbreizh, duarn)
kuid:2000:40002 (Volvo Hatting Bageri, ZyryZ)

Den översta är väl egentligen den viktigaste då den hör till alla plattformar så om någon råkar ha den eller om självaste compudoc själv vill dela med sig av den vore det glädjande.
norrtåg besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:48.