![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Fått det mesta att fungera men jag får inte a.cabfront att rotera med kranhuset, men den rör sig i rätt bana, men hytten sitter inte där utan långt nedanför. Har skickat hela drösen till Svenolov så får vi se om han kan tipsa mig var felet ligger när han får tid. Under tiden bygger jag kolångaren Hervor Bratt som väl gick till Newcastle (eller Cardiff) och hämtade stenkol till Göteborg. Min lilla dröm är att allt detta skall bli ett kollastningssystem från båt till kolvagnar om, och när, det blir klart
![]()
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2011
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]() Hoppas att problem löser sej bara ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
kopplat in Svenolov på problematiken, så vi får väl se om det löser sig ?
a.nightmesh fungerar som den skall men a.cabfront är det problem med. Så är det just nu och jag ägnar mig åt annat ett tag så får vi se om detta löser sig ? Några bilder på nightmeshen som uppför sig "väldiciplinerat" vilket inte hytten gör.