![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej Vovven
Det är ett fantastiskt jobb med script detta. Jag är djupt! imponerad. ![]() ![]() Du har ju STL-koppel ocpå dina lok. Skall jag tolka detta som så att du lyckas kombinera STL-koppel scriptsystemet med den scriptning som behövs för detta och få dom att inte komma i konflkt med varandra? Det vore fantastiskt.
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]() Citat:
Kolla in mitt svar under script rubriken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Det är inget problem att kombinera STL-scripten med egna script som är unika för fordonsindividen. Det enda som skulle kunna ge konflikter är om ditt script ändrar i saker som STL-scriptet ändrar i också, som koppeldelarna. Men förutom det är det inga konstigheter.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Lite nya features på R977:
1. Bild1 visar utblåsning av vatten från cylindrarna. Regleras av dig efter fr.o.m första stopp av loket. Eller slumpmässigt med en chans på omkr 20% för aktivering. Utblåsningen pågår omkring 6 sekunder. 2. Under bild2 visar det rödmarkerade området anordning för hastighetsmätning och det blåmarkerade utblåsning från ejektorn på förarsidan. Aktiveras slumpmässigt vid stopp och efter omkr 2 minuter. Eldarsidans ejektor utblåsning sköts av dig efter första stopp av loket. 3. Nya fönster ramar från foto av S8 1646 i Kristianstad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Brukar verkligen det vara så mörka moln? :P
Eller är det bara jag som missminner mig?
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Vovven!
Är det du fick inspiration från Norafilmen jag filmat? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag får följande skriptfel när jag Ctrl-Rightklickar på loket. Vet Vovven vad som är fel ?