![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Jo jag vet Fredrik.
Jag menade mest som slit-å-släng /test/tillfälligt-utrymme för grejer som kanske inte är klara för publicering här Svenska 3D-Tåg. Bara som ett stort lagringsställe på nätet liksom. näe, Jag ska nog ligga i sängen med min 40 gradersfeber istället för att sitta vid datorn och att föröka fokusera skärmen.. Edited by - JenzA on 16 January 2003 22:25:11 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som behöver en webbamster? | Putte | Virtuella Tågbolag | 9 | 2003-08-09 22:53 |
Kan ejspara, i MSTS, kan någon hjälpa mig? | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-04-27 12:52 |
Finns det någon "Tofla" till MSTS?? | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2003-01-11 10:59 |
Någon som vill ha X31 och Regina Till MSTS? | SJAB Förare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-08-29 13:35 |
Någon som ritar smalspårsmodeller till MSTS? | GT | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 46 | 2002-08-13 10:04 |