![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mycket trevlig video på en fin bana. Hoppas på fortsättning!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
En uppdatering allihopa! En liten, men jag satsar på hög detalj i det här projektet!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Snyggt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack!
![]() Min Y31'a och min Se upp för tåg-sylt i samhället. Mellan uppdateringarna har banan blivit dryga 10-11 minuter längre. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
STOR UPPDATERING!
Här nere kommer massa screenshots på den nya staden/det nya samhället. Jag har suttit hela dagen i princip och varit så petig vad gäller detalj som jag bara kan. Det har resulterat i några nervsammanbrott och perfektionistattacker, men såhär blev det! Ska påminna om Berga. Här blir det cab-byte om man vill köra vidare. Spåret delar sig till tre spår! ![]() Kisa Mor lastar av vid station. ![]() Om man ankommer från den del som ej är byggd ännu! ![]() Delningen, höger kör man norrut och vänster kör man söderut! ![]() Min U-tavla! Markerar absolut senaste stopp. ![]() Min S-tavla, markerar tågfärdens slut! ![]() Övergång till Spår 2 och 3. Se upp för tåg. ![]() I hytten! ![]() I hytten, även här! Håller stadiga 100 kilometer i timman. ![]() Kisa Mor kommer in fint runt hörnet! ![]() På spåret! ![]() Och sista bilden, även här på spåret! ![]() EDIT: Lade till fler bilder! ![]() Senast redigerad av granders den 2013-02-12 klockan 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ser bra ut!
![]()
![]() |
#7 |