![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#28 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Hej ![]() Tack för ditt svar Har du bara SSD !!, då kan du inte få plats med mycket. Jag behöver stora diskar, nu senast har jag satt in en 3 TB. Tanken var att föra över data från två 1 TB diskar till en 3 TB och sedan sätta in ytterligare en 3 TB. Sedan hade jag planer på att ansluta dom två tomma 1 TB till det där sata3-kontrollerkortet jag köpte. Det blir rätt knôkat med diskar, men jag får la ta å pynta dit en fläkt till ![]() Jo jag slängde ut en tråd på SC, dom har då ingen större tilltro att ha spelet på SSD, dom bara tjafsar om att jag skall ha systemet på den. ![]() Se länk: http://www.sweclockers.com/forum/61-.../#post13200527 Jag la SSD uppe på lådan, men det blev ingen förbättring på TS, ![]() Har aldrig läst ett inlägg som är dummare ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2013-02-06 klockan 18:20. |
|
![]() |
![]() |