![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Första påseende ser jag inget tokigt.
Har du provat bygga upp den stegvis och testkört mellan varje nytt objekt du lägger till? /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Du får troligen pröva flytta länkarna enligt bilden. Sedan starta om rutten.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-03-24 klockan 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
|
![]()
Idag när jag laddar rutten och prövar ännu en gång med länkarna på bilden och utan H-signalerna så fungerade övergången men bommarna gick ner genast utan uppehåll i 10 sekunder. Sen prövade jag som Totte sa men jag la till signalerna igen men då fungerarde dem inte förrän tåget åkte över V-länken
![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag installerade den gamla uppdateringen så att signaler, växlar och övergångarna inte skulle störa varandra, då fungerade allt förutom X-signalerna. Då installerade jag om signal fixen för att få reda på att nu fungerade inte den gamla uppdateringen längre och H-signalerna stör övergången igen. Varför?!
![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
H-signalerna stör inte. Däremot båda X-signalerna som står vänstra sidan på vägen stör. Prova med att ta bort dem och sen spara. Starta om spelet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Nu funkar det!
![]()
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Så nu funkar vägskydden! Efter borttagning av vänstra x-signaler.
![]() |
![]() |
![]() |